En sida ur min nya serie smaka kniven , den blev färdigtuschad ikväll. Grattis till mej

6 kommentarer:

Sebban sa...

haha, fett skön ju:D

Jan B sa...

grattis till oss!

Loka sa...

Kommer man kunna läsa hela någonstans?

carlhedsved@hotmail.com sa...

Jag hoppas på det, har skickat den till Galago. För nu gör den ju ingen nytta, ligger bara och dammar.

Anonym sa...

okej carl hedsved...det här är briljant! jag blir lycklig över att äntligen få läsa en sådan nogrannt, detaljrikt tecknad bit serie som denna. Visserligen är inte detta något som överraskar mig då jag har läst dina tidigare serier i Galago och Stockholms Fria. Du bjuder oss också humorn när den är som bäst; lite mörk, inte helt direkt och härligt opolitisk korrekt. Jag hoppas innerligt på att få se mer av dina alster inom kort. Och tack för att du visar vad teckning verkligen handlar om.

Anonym sa...

Kul serie! du borde prova å lansera den i Suomi ,blir en hit ju!